Half-Life и Adrenaline Gamer форум

Всё об игре в Халф-Лайф и АГ
Текущее время: 04 июл 2024, 22:48

Часовой пояс: UTC + 5 часов [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1088 ]  На страницу Пред.  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 109  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Bugfixed and improved HL release
СообщениеДобавлено: 16 янв 2013, 23:06 
Не в сети
Аватара пользователя
Зарегистрирован:
13 окт 2010, 07:24
Последнее посещение:
08 сен 2014, 23:34
Сообщения: 819
Откуда: Новосибирск
Lev писал(а):
Если не сложно, скинь вывод version с клиента.
еще бы знать что это
если ты об этом
Код:
Console initialized.
Base networking initialized.
"sv_cheats" changed to "1"
Initializing deltas
Protocol version 47
Exe version 1.1.2.0 (valve)
Exe build: 10:56:58 Oct  3 2005 (3266)
40.0 Mb heap
GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
GL_RENDERER: GeForce GTS 250/PCIe/SSE2
GL_VERSION: 3.3.0
Sound Initialization
Set primary sound buffer format: yes
   2 channel(s)
   16 bits/sample
   11025 bytes/sec
DirectSound initialized
Sound sampling rate: 11025
Loaded library demoplayer.dll.
Loaded library core.dll.
Creating fake network channel.
Loaded library core.dll.
DemoPlayer module initialized.
Parsed 143 text messages
WARNING: failed to locate sequence file global
joystick not found -- no valid joysticks (a5)

execing hw/geforce.cfg
execing valve.rc
execing language.cfg
execing hw/geforce.cfg
- [ kaktyz92 ] HLProtector R05 Final
- [ DIMEDROL resit farag detect ZeaL pumamd ratwayer nedpoJI GROBOVSHIK Kot12 ]
- >>> fpteam-cheats.com <<<
- Rules loaded: cmd_blocklist(195) | cmd_whitelist(4)
- Special rules loaded: motd_whitelist(1) | hlp_whitelist(4)

execing config.cfg
"sv_aim" changed to "0"
execing userconfig.cfg
warning: MP3_Init


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Bugfixed and improved HL release
СообщениеДобавлено: 17 янв 2013, 06:58 
Не в сети
Site Admin
Зарегистрирован:
01 июн 2010, 01:27
Последнее посещение:
25 июн 2024, 09:23
Сообщения: 6871
Код:
version
в консоли набери и Enter нажми.


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Bugfixed and improved HL release
СообщениеДобавлено: 17 янв 2013, 20:34 
Не в сети
Аватара пользователя
Зарегистрирован:
13 окт 2010, 07:24
Последнее посещение:
08 сен 2014, 23:34
Сообщения: 819
Откуда: Новосибирск
Lev писал(а):
Код:
version
в консоли набери и Enter нажми.
Код:
Protocol version 47
Exe version 1.1.2.0 (valve)
Exe build: 10:56:59 Oct  3 2005 (32


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Bugfixed and improved HL release
СообщениеДобавлено: 17 янв 2013, 21:12 
Не в сети
Site Admin
Зарегистрирован:
01 июн 2010, 01:27
Последнее посещение:
25 июн 2024, 09:23
Сообщения: 6871
Как обычно, последние, единственно важные цифры, отсутствуют наполовину...


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Bugfixed and improved HL release
СообщениеДобавлено: 19 янв 2013, 10:04 
Не в сети
Аватара пользователя
Зарегистрирован:
28 авг 2012, 09:55
Последнее посещение:
21 сен 2017, 07:07
Сообщения: 86
Откуда: Brazil
Nice to see the DLL is still making progress even if slowly. I wanted to ask some questions:

- As of the AG gamemode ports you hinted earlier; is it possible to have a cvar where you could set up one of those gamemodes? Not like in AG where you have a command to set it on spot while restarting the map, but one for just on the usual map change. That's because I'd like to bundle these gamemodes with this thing here.
- Is it possible to tweak some of the existing gamemodes while at it? I remember how Domination was just released before support on AG development was dropped and I believe it needs some adjustments, like adding a capture time.
- Changing subjects, what about the incompatibility issues with the EuroHL crossfire plugin? Any leads?

Thanks for reading.

_________________
Co-Founder of HLDM-BR.NET - Brazilian Half-Life DM Community
Изображение
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Bugfixed and improved HL release
СообщениеДобавлено: 19 янв 2013, 11:51 
Не в сети
Аватара пользователя
Зарегистрирован:
13 окт 2010, 07:24
Последнее посещение:
08 сен 2014, 23:34
Сообщения: 819
Откуда: Новосибирск
Lev писал(а):
Как обычно, последние, единственно важные цифры, отсутствуют наполовину...

Код:
Exe build: 10:56:59 Oct  3 2005 (3266)


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Bugfixed and improved HL release
СообщениеДобавлено: 19 янв 2013, 15:22 
Не в сети
Site Admin
Зарегистрирован:
01 июн 2010, 01:27
Последнее посещение:
25 июн 2024, 09:23
Сообщения: 6871
SKPeter
There is a command agnextmode, may be it will help you for now. And yes, thanks for suggestion, I also wanted to have it like a cvar, along with next map.
Didn't get well about "to tweak some of the existing gamemodes while at it", you mean change settings while playing a mode?
I think it is too early to discuss gamemode settings, but most of the settings will be available to configure via gamemode file, or may be even via suggestion by players.
About EuroHL plugin - if I am not wrong author should change it to made it compatible. Why you need it btw?

Extremist
Ок, спасибо.


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Bugfixed and improved HL release
СообщениеДобавлено: 20 янв 2013, 01:59 
Не в сети
Аватара пользователя
Зарегистрирован:
28 авг 2012, 09:55
Последнее посещение:
21 сен 2017, 07:07
Сообщения: 86
Откуда: Brazil
Lev писал(а):
Didn't get well about "to tweak some of the existing gamemodes while at it", you mean change settings while playing a mode?
No, I meant since you're already porting those gamemodes over to HL, maybe some adjustments could be made on some gamemodes to make them more balanced, even though I'm only speaking this on behalf of the Domination gamemode which again, was released just before support was dropped on AG. Improvements on the core of the gamemode, like a timer to capture a flag as I specified before, among other things. The more hardcoded stuff you couldn't find on the configuration files.

Lev писал(а):
About EuroHL plugin - if I am not wrong author should change it to made it compatible. Why you need it btw?
It adds a bit of a fun factor. You see, instead of just "blocking" the ghost mining on the lamp area it also strips the gauss off you and hands out a message on chat saying that person attempted to ghost mine. Not only that, it text messages if someone activates the nuke (since it's a crossfire-oriented plugin). But seemingly as the plugin author is inactive, guess I'll have to use the regular GhostMineBlock plugin instead.

_________________
Co-Founder of HLDM-BR.NET - Brazilian Half-Life DM Community
Изображение
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Bugfixed and improved HL release
СообщениеДобавлено: 21 янв 2013, 08:54 
Не в сети
Зарегистрирован:
03 мар 2012, 19:45
Последнее посещение:
30 апр 2013, 21:21
Сообщения: 55
Hi SKPeter,
sorry I don't have time for this now but I've quick fix - download eurohl.sma, go to line 232 and add at the start of line //. So you comment buggy part of plugin like this:
Цитата:
//ham_strip_weapon(player, "weapon_gauss")
Player will not lose gauss but thats OK if he fire lamp with fully charged gauss he will be dead immediatly.


Вернуться к началу
 Профиль 
  
 Заголовок сообщения: Re: Bugfixed and improved HL release
СообщениеДобавлено: 21 янв 2013, 09:43 
Не в сети
Site Admin
Зарегистрирован:
01 июн 2010, 01:27
Последнее посещение:
25 июн 2024, 09:23
Сообщения: 6871
TesterYYY
Or you can try to remove it with a delay via set_task.


Вернуться к началу
 Профиль 
  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1088 ]  На страницу Пред.  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 109  След.

Часовой пояс: UTC + 5 часов [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB