Half-Life и Adrenaline Gamer форум
http://aghl.ru/forum/

[Metamod] WHBlocker 1.5.696
http://aghl.ru/forum/viewtopic.php?f=19&t=1704
Страница 14 из 49

Автор:  nonserviam [ 03 окт 2014, 23:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: [Metamod] WHBlocker 1.5.370

WHblocker blocked this hack tool in-game play, but only problem dead/spec player.

Also i posting here:

 

ESP function support for Specs/Deads? If you support ESP function specs/deads all eliminating problems.

Автор:  KaranMohadkar [ 06 окт 2014, 12:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: [Metamod] WHBlocker 1.5.370

i just want to know how i can
enable this in specific maps !
for example when map is de_dust2 ( WHBlocker disabled )
but as soon as it changes to awp_india ( WHBlocker Enabled ) ?
so how i can make it work in this way ?

Автор:  nonserviam [ 06 окт 2014, 13:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: [Metamod] WHBlocker 1.5.370

Maybe method with memhack.

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=23152

 

You can add this command you map manager: meta unload whblocker and meta load whblocker.

This is just an idea, I'm not sure.

Автор:  KaranMohadkar [ 09 окт 2014, 01:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: [Metamod] WHBlocker 1.5.370

nonserviam писал(а):
You can add this command you map manager: meta unload whblocker and meta load whblocker.

This is just an idea, I'm not sure.

i need some better way to load and unload the whblocker :Search:

Автор:  Lev [ 09 окт 2014, 02:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: [Metamod] WHBlocker 1.5.370

KaranMohadkar
Why you need to disable it on some maps?

Автор:  KaranMohadkar [ 09 окт 2014, 20:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: [Metamod] WHBlocker 1.5.370

Lev писал(а):
KaranMohadkar
Why you need to disable it on some maps?

i have a MultiMod server :wink:
so i just want it to work on few mods/maps
because if someone is playing with 150+ latency it kinda lags and the bullets .......

Автор:  gm_pressor [ 21 окт 2014, 23:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: [Metamod] WHBlocker 1.5.370

s1lent писал(а):
nonserviam писал(а):
No longer care about what think. Although i am effort this non-profits and i send a private message. But treat like dirt.

I don't see not one reason to do this for you in WHBlocker.
If you need a block for the dead/spec

try
Код:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new alive[33];

public plugin_init()
{
   register_plugin("Block overview for dead players","1.0","author");

   RegisterHam(Ham_Spawn,"player","CBasePlayer__aliveHandle_Post",1);
   RegisterHam(Ham_Killed,"player","CBasePlayer__aliveHandle_Post",1);
   register_forward(FM_AddToFullPack,"fw_AddToFullPack");
}
public fw_AddToFullPack(es,e,ent,host,flags,player,set)
{
   if(!player || host == ent)
      return FMRES_IGNORED;

   if(!alive[host])
   {
      forward_return(FMV_CELL,0);
      return FMRES_SUPERCEDE
   }
   return FMRES_IGNORED;
}
public CBasePlayer__aliveHandle_Post(id)
{
   alive[id] = is_user_alive(id);
}

and mp_fadetoblack 1
s1lent, если не затруднит, впили, пожалуйста, этот функционал в ВХ-блокер с кваром.
Плагин, во-первых, не будет блокировать SoundESP, во-вторых, очень жалко ради такого короткого куска кода подключать фейкмету (без Хама ещё можно тут придумать, а вот без фейкметы, к сожалению, никак).

Автор:  KORD_12.7 [ 22 окт 2014, 01:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: [Metamod] WHBlocker 1.5.370

gm_pressor, раньше модуль engine всем жить спокойно не давал, а теперь еще и фейкмету с хамсандвичем туда же?

Автор:  nonserviam [ 22 окт 2014, 04:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: [Metamod] WHBlocker 1.5.370

I am using this code with mp_fadetoblack 0 but i am watch alive players. Team players (camera) screen seems wrong coordinate and player not correct look areas. How fix it?

Автор:  gm_pressor [ 24 окт 2014, 04:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: [Metamod] WHBlocker 1.5.370

KORD_12.7 писал(а):
gm_pressor, раньше модуль engine всем жить спокойно не давал, а теперь еще и фейкмету с хамсандвичем туда же?
Я из тех кодеров, кто раньше сам презирал cstrike / fun / engine и всё писал на универсальной фейкмете и на определённых моментах, кстати, engine даже превосходит фейкмету по надёжности, но сейчас цель другая. У меня CW сервера и весь код полностью переписан на минимальные по весу узкофункциональные модули, поэтому ради трёх строчек кода подключать фейкмету точно не буду и ставить mp_fadetoblack не хочется, ведь всё-таки играют люди в Интернете и сидеть смотреть в чёрный экран как-то не комильфо. По сути в модуль добавить нужно где-то две-три строчки кода - считывание доп.квара в глобал переменную и поменять
if(!is_user_alive) return на (!глобал_переменная-квар && !is_user_alive) return
Тут уже несколько человек об этом попросили, я надеюсь, что Сайлента не затруднит после такой объёмной работы, за которую благодарны втайне администраторы сотен тысяч серверов, допилить такую малость :)

Страница 14 из 49 Часовой пояс: UTC + 5 часов [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/