Half-Life и Adrenaline Gamer форум http://aghl.ru/forum/ |
|
Tripmine FM_TraceLine vecEnd http://aghl.ru/forum/viewtopic.php?f=12&t=2178 |
Страница 1 из 2 |
Автор: | Kuma77 [ 15 июн 2015, 20:59 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Tripmine FM_TraceLine vecEnd |
bump |
Автор: | Lev [ 15 июн 2015, 21:07 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Tripmine FM_TraceLine vecEnd |
viewtopic.php?f=39&t=30 Код: float m_flBeamLength 173 |
Автор: | Kuma77 [ 15 июн 2015, 21:46 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Tripmine FM_TraceLine vecEnd |
Thank you thats what i need . |
Автор: | Kuma77 [ 17 июн 2015, 23:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Tripmine FM_TraceLine vecEnd |
is some one know how to do like this beam the tripmine has a transparent beam at the end of beam and its shorter |
Автор: | Lev [ 17 июн 2015, 23:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Tripmine FM_TraceLine vecEnd |
Possibly you could use different sprite that will have such a look. |
Автор: | Kuma77 [ 18 июн 2015, 00:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Tripmine FM_TraceLine vecEnd |
Lev писал(а): Possibly you could use different sprite that will have such a look. Yes , but all what i want is to know and to understand how this work i hope unnamed share his plugin with us |
Автор: | KORD_12.7 [ 18 июн 2015, 12:31 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Tripmine FM_TraceLine vecEnd |
Kuma77 viewtopic.php?f=39&t=783 |
Автор: | unnamed [ 19 июн 2015, 00:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Tripmine FM_TraceLine vecEnd |
Kuma77 I have no source code. As I remember, to getting fade effect you have to set specific flag to beam entity. And there are two sprites. 1st - beam sprite. I used default laser sprite. 2nd - glow sprite. |
Автор: | Kuma77 [ 19 июн 2015, 02:21 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Tripmine FM_TraceLine vecEnd |
Thank you Kord, unnamed i am thinking now to method using beams.inc by Kord |
Страница 1 из 2 | Часовой пояс: UTC + 5 часов [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |